Promotievoertuigen kopen of huren?
Promoboer is uw partner voor het bedenken en produceren van creatieve promotievoertuigen om uw promotie- en marketingcampagnes succesvol te ondersteunen. Mobiele buitenreclame kunt u maken met onze bakfietsen, ijscokarren en promobikes. Naast onze standaard promotievoertuigen kunnen wij tevens een promotievoertuig op maat voor u produceren. De meeste promotievoertuigen zijn zowel te koop als te huur.
Promotievoertuigen bestickeren voor opvallende buitenreclame
De mobiele promotievoertuigen zijn uitstekend geschikt om op iedere plek in een stad of winkelcentrum reclame te maken. De bakfietsen, ijscokarren en promobikes maken het mogelijk om lastig te benaderen doelgroepen te bereiken. Laat de promotievoertuigen bestickeren of bedrukken om de boodschap extra kracht bij te zetten.
Meer over onze promotievoertuigen
In ons assortiment hebben wij een diversiteit aan promotievoertuigen. Met name de promotiefietsen en reclamefietsen zijn populair omdat ze op specifieke locaties, zowel landelijk, regionaal als lokaal, ingezet kunnen worden. De fietsen zijn enorm populair in winkelcentra en steden, want juist op deze plekken beweegt de doelgroep zich traag en kan daarom gemakkelijk bereikt worden. Een efficiëntere manier van buitenreclame bestaat er bijna niet!
Soort promotiefietsen
Bakfietsen
De bakfiets is een zeer opvallend en efficiënt medium. Alle vier de zijdes van de bakfiets kan voorzien worden van reclame uiting door deze te bestickeren. Dit promotievoertuig is ideaal te combineren met een flyer, sample of promotie actie. De bakfiets kan ook voorzien worden van een topbord wat voor extra exposure zorgt in verband met de hoogte. In de bakfiets kan reclame materiaal of goodies naar de promotielocatie vervoerd worden. Ook kan de bak van de bakfiets voorzien worden van een afsluitbare klep, waardoor een gesloten bak als werktafel gebruikt kan worden tijdens een campagne actie.
Promobikes
Anders dan de naam doet vermoeden, leveren wij Promobikes zonder fiets. De promobike is ons goedkoopste promotievoertuig. Het is in feite een aanhanger voor een fiets waarop een billboard in abri formaat is geplaatst. De mobiele billboard kan aan twee zijde voorzien worden van een poster en is verwisselbaar zodat deze voor verschillende campagnes ingezet kan worden. Hierdoor is dit mobiele billboard ideaal te combineren met een flyeractie en wervingsacties. Een echte eyecatcher tijdens het voeren van uw campagne of het promoten van nieuwe producten.
IJscokarren
Onze ijscokarren zijn promotievoertuigen die voor specifieke gelegenheden ingezet dienen te worden. De ijscokarren zijn in feite bakfietsen, waarbij wij in de bak een vriezer of koelkast inbouwen. De ijscokarren zijn daarom uitstekend geschikt om gekoelde of bevroren producten uit te delen. Ideaal voor het sample acties waarbij blikjes drinken of ijsjes uitgedeeld worden. De bak van de ijscokarren kunnen wij – net als bij de bakfietsen – aan alle kanten bestickeren. Wilt u nog meer attentiewaarde, dan kunnen wij ook nog een bedrukt dakje toevoegen aan de ijscokar zodat deze extra opvalt bij het publiek. IJscokarren zijn ideaal op beurzen en evenementen, maar ook zien wij ijscokarren vaak terug in supermarkten of tijdens warme dagen in winkelcentra en op straat.
Voordelen van promotievoertuigen
Uit onderzoek blijkt dat mobiele billboard reclame effectiever is dan traditionele manier van reclame maken. Deze manier van reclame maken is zeer onderscheidend door de actieve benadering waarbij de reclameboodschap naar de doelgroep toe komt. De mobiele reclame kan namelijk specifiek ingezet worden op locaties, zowel nationaal, regionaal of lokaal, waar de potentiele doelgroep zich bevind of verplaatst. Daarnaast valt mobiele reclame extra op omdat het een opvallende vertoning en blikvanger is in het normale straatbeeld.
Wat bieden wij u?
Goedkope promotievoertuigen, welke u ook wenst. De eenmalige aanschafkosten van de promotievoertuigen lijken hoog, maar de promotievoertuigen kunnen voor verschillende campagnes ingezet worden zodat de kosten over meerdere projecten verdeelt kunnen worden. U betaalt dan alleen opnieuw opstartkosten, zoals het opnieuw bestickeren van de promotievoertuigen of aanbrengen van nieuwe posters in de billboards. Met deze inzichten komt u er snel achter dat de kosten per duizend vertoning laag zijn. Ook is het effect van deze vertoningen hoger dan de traditionele offline buitenreclame.